May 9, 2008

η στραβομερα


δεν μπορει μουντζα θα χει πεσει πανω μου δεν εξηγειται αλλιως δεν μπορω με τιποτα να σκεφτω να κανω κατι καλο με κατι που μου εχει προταθει και ψοφαω να το κανω,στην δουλεια μου ειπαν οτι δεν χρειαζονται την αρνητικη μου ενεργεια και τωρα κλαιω σαν μικρο παιδακι οχι τιποτε αλλο ξεχασα να βαλω την αδιαβροχη μασκαρα και συν τοις αλλοις μου εχει κολλησει στο κεφαλι το τραγουδι της αντριαννας μπαμπαλη μοιρα μου ερχεσαι και φευγεις μακρια...συνεχεια ομως...βρες μπας και ειναι σημαδιακο?

6 comments:

aerostatik said...

Μη στενοχωριέσαι, αύριο θα είναι καλύτερα...

msaz-blog said...

μην ψάχνεις, σου ζητάνε απ' αυτό που είσαι, οχι απ' αυτό που θα γίνεις, (βλέπουν το παρελθον σου οχι τις υποσχεσεις σου) κάνε οτι θα έκανες χτες.

Urfurslaag said...

δε ξέρω τι λες αλλά η φωτογραφία που έβαλες θυμίζει χριστουγεννιάτικη κάρτα...

:-)

Anonymous said...

αι μαρή....
στραβομέρα και μαλακίες!

τράβα κάνε jogging 5-6 χιλιομετράκια και θα ξεκαθαρίσουν όλα στο μυαλό σου.

κι αν δεν ξεκαθαρίσουν τουλάχιστον δε θα σε στενοχωρούν.

ντάξει?

γιώργος

Lucha Libre said...

ξουτ-ξουτ-ξουτ στραβομέρα...
Να, έπιασε, πάειειει...
;)

diva said...

Φάτσα..η αρνητική ενέργεια κι εσύ βρίσκεστε σε ασύμβατα σύμπαντα:-)
Καλημέρα

in memoriam:theresa Duncan,jeremy Blake bloggers

in memoriam:theresa Duncan,jeremy Blake bloggers
The beautiful and damned: The shocking suicide of the art world's most glamorous couple
eXTReMe Tracker