April 17, 2008

για σενα..

Ορκίζομαι στης κερασιάς
τα χείλια τα βαμμένα
πως θα χτιστώ στα κύματα
αν φύγεις από μένα

Θα ξεριζώσω τα φιλιά
θα καταπιώ τα πάθη
και μοναχή θα καρφωθώ, αστέρι μου
στης πίκρας μου τ' αγκάθι

Κι ορκίζομαι στο πέλαγος
πως αν εγώ σ' αφήσω
θα ξαπλωθώ στην αμμουδιά
και σαν γραφή θα σβήσω

Κι η σκόνη μου θα σκορπιστεί
στη γη απ' άκρη σ' άκρη
να μπει και στα ματάκια σου, ωραία μου
να κλαις δικό μου δάκρυ


αυτο ειναι το αγαπημενο μου τραγουδι απο τον Φοιβο Δεληβορια και την Ελενη Τσαλιγοπουλου.Δικο σας και δικο σου...

9 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Τυχερός!!!

dr.SeenG said...

Πωπω... την ώρα που διάβαζα το ποστ, άκουγα αυτό το τραγούδι. Αλλά δεν ήξερα ότι το λέει ο Δεληβοριάς.
Με τη σειρά μου, σου αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι
http://www.youtube.com/watch?v=tbEQlnIMVLo
Πολύ καλησπέρα σου :)))

aerostatik said...

εμένα μ΄αρέσει αυτό που λέει :
"να φτιάξω ένα γοβάκι που να χωράει το πόδι σου,
μια πίστα να χορεύεις να χαίρεται ο Ηρώδης σου "

Νικόλαος Παπουτσής said...

όμορφο.....

καλησπέρα και καλό

Σαββατοκύριακο

τσίου!!!

Anonymous said...

βάλε μπρε καμμιά τσίτσιδη φωτο σου και άσε τας παπαριάς (τραγούδια κλπ...)

Θέλομε εικόνα και όχι ήχο!

λολιτα said...

Στοχάζομαι και τον παίζω:θα γινει και αυτο λειαν συντομως...

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Αγαπητη μου Λολιτα,

Το δικο μου απο το μακρινο 1995 ειναι το "Πατηρ Φοιβος Ολομοναχος"!

Α, και να ξερεις του ζητησα του Φοιβου (για σενα) το "Αδιακοπα" πυ ειχα μαλλιστα και μουσικο "χαλι" σε καποια προσφατη επιστολη μου.

Μετα τιμης,

Πυγμαλιων

http://pygmaliwn.blogspot.com/2008/03/blog-post_16.html

Anonymous said...

Ποιος είν' αυτός ο αψηλός
με τ' όμορφο παπάρι
που τη λολίτα χαίρεται
μα ζέχνει σα ζαγάρι;

Λολίτα μ' είναι άνοιξη
οι ορμόνες τρελαθήκαν
μη λες πως ερωτεύτηκες
τι σκέψεις πια σου μπήκαν;

Εσύ ανήκεις στο λαό
και όχι στον "βαρβάτο"
και έτσι, σύνελθε λοιπόν
και άντε άσπρο πάτο!







Αντε μη τα πάρω βραδιάτικα!!!

λολιτα said...

στοχάζομαι και μπάφο :ετσι σε θελω..εισαι ο καλυτερος αναγνωστης μου

in memoriam:theresa Duncan,jeremy Blake bloggers

in memoriam:theresa Duncan,jeremy Blake bloggers
The beautiful and damned: The shocking suicide of the art world's most glamorous couple
eXTReMe Tracker